روان‌شناسی تبلیغات

۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷ کد : ۱۶۱ دوره های جدید اخبار مرکز شماره یک
تعداد بازدید:۳۲۵۹
تبلیغات موجب ترقی، تعالی، پیروزی و بهروزی می‌شود. تبلیغات عنصری از فرایند رشد وتوسعه اقتصادی است و رابطه مستقیم با رونق اقتصادی دارد و نیروی لازم و محرک برای کشورهای در حال توسعه مانند ایران است که به سوی تجارت حرفه‌ای در حرکت هستند.
روان‌شناسی تبلیغات

روان‌شناسی تبلیغات به مطالعه فنون و اثربخشی تبلیغات در رفتار مصرف‌کننده و عوامل برانگیزاننده خریداران به خرید کردن می‌پردازد. تبلیغات موثر ابزاری برای کسب شهرت و اعتبار است و به مدیران کمک می‌کند تا سریع‌تر به اهداف خود برسند و یک پل ارتباطی بین خود و مشتری ایجاد نمایند. شرکت‌های تبلیغاتی با استفاده از اصول روانی آگهی‌هایی را خلق می‌کنند که به گونه‌ای حیرت‌آور قوی و مؤثر است.

 

اهداف:
- آشنایی محققان به طرح مباحث روان‌شناسی تبلیغات به منظور کشف و ارائه راه‌کار‌های جدید.
- فراهم نمودن زمینه‌های روان‌شناختی جامعه برای حمایت از تبلیغات وبررسی تأثیر آن در رسانه‌های گروهی.
- آشنایی با عوامل روانی مؤثر در تبلیغات.
- آشنایی با اثرات تبلیغات بر کارکرد رفتار مشتریان.
- ترویج و اشاعه فرهنگ خلاق و نوآوری در زمینه تبلیغات.

شرایط پذیرش:
- این دوره آموزشی کوتاه مدت برای کلیه علاقه‌‌مندان در نظر گرفته شده است. شرط لازم برای گذراندن این دوره، داشتن مدرک دیپلم است.

توانایی‌های فراگیران در پایان دوره:
- مفاهیم و انواع فرایند ارتباط و خلاقیت در تبلیغات را بشناسند.
 

کلید واژه ها: کارگروه ضمن خدمت دوره های مرکز آموزش های تخصصی هنر و علوم انسانی


نظر شما :