تحلیل شبکههای اجتماعی و نرمافزارهای آن
اهداف:
- شناخت رسانههای اجتماعی و جایگاه شبکههای اجتماعی مجازی.
- شناخت روشهای تحقیق بر روی شبکههای اجتماعی مجازی و روشهای کاربردی پژوهش در رسانههای اجتماعی شامل روش کمی و با تأکید بر تحلیل شبکه اجتماعی، روش کیفی و با تأکید بر شبکهنگاری و روش تحقیق ترکیبی با تأکید بر بررسی شبکههای اجتماعی.
شرایط پذیرش:
- این دوره برای کلیه علاقمندان در نظر گرفته شده است. شرط لازم برای گذراندن این دوره، داشتن مدرک کارشناسی مرتبط است.
توانایی های فراگیران در پایان دوره:
- رسانههای اجتماعی و شبکههای اجتماعی مجازی را بشناسند.
- روش تحقیق مناسب برای بررسی و مطالعه علمی شبکههای اجتماعی مجازی را انتخاب نمایند.
- تحلیل شبکه اجتماعی بر روی شبکههای اجتماعی مجازی را انجام دهند.
- توانایی استفاده از نرمافزار یوسینت را کسب نمایند.
نظر شما :